17 November

Igår morse blev jag jätte överraskad! :)
Det var nämligen så att jag trodde att min pojkvän, Oscar, skulle komma idag eller imorgon från Gotland. Men när jag vaknade igår runt 12:00 så läste jag ett sms från honom som han hade skickat 10:55 ungefär, där det stod nåt i stil med ''Godmorgon älskling, hoppas du sovit gott. Jag ska gå ut och gå, vill hålla om dig. Pussar'' .. När jag hade läst det så la jag bort mobilen och typ blundade, låg kvar i sängen alltså. Efter typ 30 sekunder så låser någon upp min dörr, jag trodde att det var min syrra eller nåt. Men det var Oscar! =) Det första jag tänkte var att jag drömde, för det kändes.. hel konstigt. Sen såg jag att han var dyngblöt, då tänkte jag fråga om han hade simmat hit *-) .. men han hade tagit 08.00 båten från Gotland, och gått från båten hem till mig.. i regnet. Åh, så gullig han är! :D <3 känns så bra att vara med honom, min prins.

Idag, första lektionen så hade vi försäljning och service, men vi fick fika kladdkaka och bullar, med juice och kaffe, från det som blev över på öppethus, vilket var.. väldigt mycket. Sen hade vi ingen engelska idag, så vi frågade datakunskapsläraren om vi kunde få skippa lektionen med han, och jobba med excel hemma, och det fick vi =) Så vi slutade 13:30 istället för 15:55. härligt. Mötte älskling, käka på arena med honom och nu har vi precis tittat klart på ett avsnitt av en serie om andra världskriget, som faktiskt, är spännande. Har typ 7 avsnitt kvar.

Men nu ska det pluggas svenska!
och nu blev jag sugen på att bada skumbad! (ska höra om älskling vill det) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0