22 November

Igårkväll badade jag och pojken skumbad innan vi såg på ''the girl next door'' och den filmen var hemsk :O började gråta under en scen, litegrann. Jag blev förbannad hela tiden typ.

Att vakna upp på mornarna med min älsklings armar runt om mig, är så otroligt mysigt! När jag vaknade idag så sa han ''Du är så vacker''  =) bra start på dagen. Han gjorde frukost åt mig också, söt som han är så stekte han ägg och gjorde varm o´boy =) När jag satte mig vid matbordet och tittade ut så fick jag syn på SNÖ! Det har snöat under natten, fy bubblan vad härligt.
Vad som händer idag har jag ingen aning om, förutom att jag ska se på Wall-E ikväll med pojken. Om det inte går något annat på TV ikväll. Kanske kommer Jonna, Natta, Robin och Martin över och spelar? Det återstår att se.
Jonna är min storasyster som är 25 år, hon är tillsammans med Martin som är 36. Robin är min storebror som är 20, han är tillsammans med Natta som är 23. Och så har vi mig som är 16, som är tillsammans med Oscar som är 19 =)

Uhh, måste börja kolla efter julklappar! har bara köpt 2 till älskling hittills . Panik =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0