14 april - Tisdag

Nu är jag hemma efter en dag i skolan, och en sväng i centrum.
Provet i info/layout gick superbra, tog 1 ½ timma för mig, men det
var ett ganska stort prov.
Hoppas på ett MVG, men jag tror att det bara sträcker sig till ett VG.
Vi får se, jag berättar när jag själv får veta.

Efter skolan var jag ju på UM med Oscar och tog vaccin sprutan, (min andra) och faktiskt,
så gjorde det ondare den här gången. Men jag var också mer spänd.
Oscar tyckte jag klarade det galant.. =) och tjejen var super trevligt, det är alltid ett plus!

Efter UM åkte vi med min mamma till willy´s och handlade litegrann, nu sitter jag här och
borde egentligen plugga på landskapet, som jag ska redovisa på måndag! men jag
tror jag går och vilar en stund först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0