another sunny day

Hej på er! Har nyligen kommit hem från en solig dag nere i hamnen, med min älskling, mamma och mjukglass. Jag och Oscar sprang omkring och fotade med kameran jag lånat från skolan, det blev en hel del fina bilder. Vi köpte grillad korv m bröd och räksallad, men det var inte så jätte gott.. korvarna var typ inte klara =/ .. blä på det. Tyvärr tog jag inga bilder med mobilen, så det blir inga bilder för idag.
Det är/var 17 grader ute, jätte varmt, och solen tar ju som mest nu i april/maj. Visste ni det?

Har ni haft en bra dag med sol och värme? Vad har ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kikar in och vill självklart önska dig en GLAD PÅSK!

2009-04-11 @ 16:55:49
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0