April, härliga april!

Provet gick bra, tror jag (?) det får vi se. Åkte till Centrum efter skolan, för att köpa lunch och kolla födelsedags present till pappsen som fyller år på lördag. Men jag hittade inte, köpte bara med mig en lasagne hem som ska in i mikron snart. Till det blir det påskmust. Fick skjuts hem av min söta morfar hem, som jag träffade inne på konsum. (Jag som hade tänkt promenera hem) men nu var det han som var envis :P .. hihi.

Åh vad min hals gör ont, blir galen!! Fyller ju år snart och allt, bra läge att bli sjuk? Nej. Blir nog hemma imorgon med, lika bra det, känns det som. Har iallafall böcker hemma så att jag kan plugga.

Nu blir det Lasagne.. eller aa, om 7 minuter. (Ska vara inne i mikron så länge) I'm hungry!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: aha, okej :/

jorå,det är bra här! ;D



gör du då?

2009-04-02 @ 20:45:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0