Denna långa torsdag

Godkväll. Ledsen att jag inte skrivit något idag, men jag har haft fullt upp.
Ibland kan det vara så, visst?
Ska berätta lite om denna dag iallafall. Hade världens problem imorse,
med kläder och frisyr. Det är så förbannat jobbigt att 20 minuter innan bussen
ska gå, ska man stå och tycka illa om sig själv. Men jag kom iväg, som tur var.
Under håltimmen som vi har varje torsdag i 1 ½ timme, gick jag med Sarah till
Kvantum och sedan hem till henne för att lämna en sak. ( en tidning )
Sen gick vi tillbaka till skolan och då var det dags för matte provet,
som självklart gick åt pipsvängen. Jag orkar inte grubbla över det.

Efter skolan mötte jag Oscar för att gå och käka på en pizzeria, mumsigt värre,
sedan gick vi ner till hamnen för att hämta båt biljett till Oscar.
Han åker nämligen till Gotland imorgon, och jag tror att jag ska följa med!
Men jag vet inte.. Har egentligen inte råd. Mamma kom och hämtade upp oss
nere i hamnen, för att skjutsa oss till Guldfynd, där min klocka befann sig.
Den kom in idag, jäääätte härligt! I love it! Jag visar en bild nedan.

När vi kom hem satte jag direkt igång och pluggade på landskapet, det gick sådär,
vet inte hur jag ska lägga upp det än. Men det fixar jag, det vet jag.
Nu har lag lagt ner med pluggandet och tänkte lägga mig i sängen och ta det lugnt,
med lite saft och tv. (jag gillar saft) Sedan blir det en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0