Det är inte lätt när det är svårt

Ännu en dag i skolan. Hade sovmorgon till 10.30, riktigt skönt.
Och ikväll blir det till att gå med Mimmi till friskis och svettis,
känner för att börja, verkar vara ganska kul sådär =)

Busschaffören som jag hade på vägen hem från skolan, var ny och missade
5 stationer för att han körde rakt fram istället för att svänga vänster.
Tycker att man borde ha lärt honom noggrannt så att han kommer ihåg
vilka vägar han ska köra och grejer. Lite dåligt, tycker jag.
Men det är inte alltid lätt.

Vet inte vad jag ska skriva nu. Blir pannkakor med glass snart, mums.
jag återkommer väll. Kram

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

class="formskugga"skönt med sovmorgon!

var sjukt trött i morse.. och är fortfarande.

2009-04-23 @ 18:02:27
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0