Fix och trix

Godkväll söta läsare =)
Som ni ser har jag fixat lite i bloggen, men jag är inte klar. Fortsätter imorgon om jag får tid, ska nämligen åka ut till ringvägen och sola om det blir fint väder, och så måste jag städa som bara den. Men vad tycker ni? Blir blått bra?

Idag har jag varit hemma från skolan, men det nämnde jag tidigare. Har städat litegrann idag, men det var bara litegrann, imorgon blir det till att storstäda! .. Var på ''kalas'' hos min brors flickvän tidigare idag också, åt tårta och hade trevligt. Vi lånade två filmer av dem också - Butterfly effect och Patrik 1,5 .. kanske blir någon ikväll (?) Får se om Oscar vill.

Nu ska jag bege mig härifrån, men jag återkommer imorgon =) Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0