För två dagar sen var jag 16

Godmorgon bloggen. Har ni sovit gott? Det har jag, men det är rena bastun i mitt rum, usch ! Hade tydligen haft min hand på Oscars rumpa inatt, har jag inget minne av, haha! Tänk vad borta man kan vara. Igårkväll efter att vi hade ätit tårta (igen) så gick jag och Oscar en promenad till willys, handlade gurka och dipp, gott gott. Men det orkade jag inte äta igår, så det får nog bli ikväll. Vi såg en jätte bra film igår kväll när vi kom hem också, ''butterfly effect'' hette den, rekomenderar den för er som gillar lite annorlunda filmer. Man måste tänka ganska mycket, för att fatta nåt :P ..
Klockan halv 2 gick vi till sängs för att sova, och vaknade runt 09.00, stekte ägg och nu sitter jag här och smsar med min gulliga vän Sarah, och nu kom jag på att våra bästa år börjar. Inte missa!! Återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: okej,den är fin =D



allt bra?

2009-04-07 @ 15:47:15
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Oscar L

Man behöver inte tänka efter, bara sitta och njuta, den är rätt så bra, tycker annars inte om Ashton Kutcher som skådespelare annars... men i Butterfly Effect så var han rätt ok.



"It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world."-Chaos Theory

2009-04-07 @ 19:36:29
URL: http://sophiespojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0