Fotografering

Nu sitter jag på fotograferings lektionen som varar i 3 timmar. (individuellt val)
Jag har precis framkallat, nu ska jag spola vatten i 30 minuter, men jag behöver
inte vara där. Det sköter den själv. (slangen alltså) .. Passa på att skriva här.
Jag har inget att göra resten av lektionen, eftersom jag inte kan börja kopiera
förens nästa gång. (nästa onsdag alltså).

Efter har jag iallafall lunch, kanske käkar med Sarah då om hon har lust
att komma tidigare, vad vet jag, glömde mobilen i skåpet, hon kanske har
smsat, ska gå och titta.

Återkommer senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

class="formskugga"jag har också läst foto :)

var rätt kul men lektionerna var alldeles för långa ibland..

2009-04-15 @ 20:18:49
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0