Gotland here we come

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag gjort.
Om 45 minuter kommer min gulliga morfar och hämtar mig och Oscar, han ska skjutsa ner oss till båten. Har egentligen inte tid att skriva här, men jag känner mig skyldig till det, har ju varit så himla dålig på att uppdatera. Jag tar med mig datorn på båten, så kanske slänger in ett inlägg sen också. Till min förvåning så har jag packat ner jätte lite, underkläder och sov kläder + en tröja och det jag har på mig nu. Plattång och smink också. Brukar vara mycket mer. Men men, inser väll att jag inte behöver det mesta med mig. Just nu har jag på mig ljusblåa jeans, ett turkost linne med pärlor på och en vit kort kofta. Utsläppt hår.

Min blogg är inte färdig. Jag håller på att ficksa den, därför ser den ut som den gör just nu.
Ska fixa klart den så fort jag får tid. Kanske på båten? vi får se.

Nu måste jag rusa, ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0