Grattis pappsen på 53 årsdagen!

Godmorgon på er, har ni sovit gott? I hope so!
Jag har sovit jätte gott, like always! och solen skiner som attan, så jag och mamma ska åka ut till ringvägen idag och sola litegrann, kommer fota lite också med den analog kamera jag fick låna från skolan, och självklart med mobilen så att jag kan slänga in någon bild här också. Sen när vi kommer hem måste vi städa för fullt hus och senare ikväll ska vi handla hem till tårta och gott gott till ''kalaset'' imorgon. Vi har uppvaktat lilla pappa på sängen idag, GRATTIS PÅ HONOM! =D han fick en skiva med malena (från melodifestivalen) av mig och Oscar, samt trisslotter. Visste inte vad annars vi skulle köpa, så.

Igår slog han in ett.. konstigt, stort och ganska tungt, men ändå lätt paket.. undrar vem det kan vara till ? :O jag är jätte nyfiken. Är den till mig, så får ni veta på måndag, precis som jag.. vad det är för nåt. *Kan knappt vänta*

Nu ska jag göra mig i ordning, undrar om det är så pass varmt ute att jag bara kan gå i linne och byxor? Tar med mig en till tröja ifall att. Ha en bra dag i solen, för ni ska väll ut i solen? :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: josephine

tack så mycket. och hälsa pappsen grattis :)

2009-04-04 @ 12:27:49
URL: http://josephinegascon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0