Happy birthday to me

Godmorgon bloggen! Idag är det min födelsedag, jag fyller 17 hela år, alltså ''ett år närmare döden'' Fick ju presenter igår, bland annat en egen bärbar data, pengar, presentkort m.m, idag på sängen fick jag tårta, en armklocka av älsklig som är superfin och precis som jag önskade mig. Av mamma och pappa fick jag två tunikor, jäääätte söta, en turkos blå och en vit med små blommor på, ett plus är att dem har volanger längst ner och vid urringningen. Super sött.

Vi ska ta 10 eller 11 tåget till haninge, ska kolla lite på Gina och H&M bland annat. Det är superfint väder också, men jag är jätteförkyld så det är ingen idé att sola idag.

Återkommer senare. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: josephine

Grattis älskade släkting :)

2009-04-06 @ 17:32:20
URL: http://josephinegascon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0