Lite nytt sådär

Godkväll bloggen. Har suttit och fixat lite i bloggen, är inte sådär super bra, men det får duga. Hade lite problem emellan åt, så nu orkar jag inte fortsätta. Vad har jag gjort idag? Jo jag har varit i Sorunda på någon loppis med min mor och min pojkvän, men det var bara skit där. Så vi åkte tillbaka till lilla Nynäshamn igen och fikade på thorsan. Sedan gick vi i några affärer, och jag köpte en palestina sjal (rosa) och en rosa hårborste. Idag var det rosa, ja! När vi var klara där nere så kom min bror och hans kompis, för dom skulle åka med oss till Willys. (Mamma storhandlade) det älskar jag, när hela kylskåpet är  fullt! haha. Vad ska jag göra nu då? Det vet jag inte, ska gå och mysa med Oscar, kanske se på någon film. Vem vet?

Vi (Oscar och jag) har bokat båtbiljett till Gotland idag också. Så vi åker på torsdag morgon, alltså missar jag skolan den dagen. Jag var helt säker på att valborg var på fredagen, eftersom vi är lediga då. Det var inte förns igår som jag fick veta att valborg är på torsdag. Och vi hade ju bestämt att fira valborg på Gotland i år, så nu får det bli så. That's it! Får göra små företagande provet nästa vecka istället. Svårare än så blir det inte.

Nu ska jag gå och hämta några körsbärs tomater, yummi. Vad ska ni göra ikväll? :)

Ps. Det är våran 1 år och 2 månaders dag idag! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0