Liten blir stor

Idag var det ingen sol här inte! Började regna när jag satt inne på thorsan (café) och fikade med mamma. Men det var trevligt, vi pratade om bland annat när hon var gravid med mig och mina syskon, och lite om hur vi var som små och så. Hon var tvungen att göra kejsarsnitt alla 3 gånger, pga hennes ben. Hon var nedsövd när mina syskon föddes, men när jag skulle födas så tyckte dom att hon skulle vara vaken när dom tog ut mig ur hennes mage.. för att hon skulle få uppleva hur det är. Och då tittade hon på mig och sa.. ''är det en flicka?!'' hon var helt inställd på att jag skulle vara en pojke för att det var sagt så. Ganska skoj ändå. Men det var ju något fel på mig så jag var tvungen att opereras. (huvudet)så med andra ord, har jag gjort en skönhets operation. (läkarna säger att det räknas som en skönhetsoperation, iallafall) ..

Sen gick vi och handlade hem mat, youghurt glass och ett påskägg till Oscar. (Som han redan har hittat) jag orkade inte vänta med den till lördag, så han fick leta efter ägget idag. =) Jag får mitt på lördag, iallafall.

Idag blir det pannkakor och glass till middag, kanske ärtsoppa också? gott i gott.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0