Min lilla sjukling

Min älskling har gått och blivit sjuk (Jag har smittat honom) så nu ligger han i sängen och vilar, stackaren orkar inte göra någonting, har feber, är känslig mot ljus och ljud. Bli frisk <3

Jag har svårt för att bestämma mig om jag ska färga håret åt det ljusare eller mörkare hållet. Alla säger olika, och eftersom jag själv inte vet så blir det extremt jobbigt. Oscar vill se mig i blondt, för att han har sett bilder på mig som blondin och tycker jag passar i det. Men andra säger att jag ska vara brunett, jobbigt. En del va mig vill bli blond igen, (jag är blond från början, det är min naturliga hårfärg) men samtidigt vill jag vara brunett.
Gaah, och att gå till en frisör är ju så dyrt... jobbigt.

Ne, nu ska jag gå in och titta till Oscar. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0