Movie time, isn't it?

Godkväll. Har ni haft en bra måndag, med sol och allt? Det har jag, fast jag har varit inne
hela dagen och bara slappat och pluggat. (som är mindre kul) men vad gör man?
Vill ju inte ligga efter och allt, som i grundskolan. Nej, jag har lärt mig av mina misstag.
Mina betyg är ju toppen, iallafall just nu.. kan inte bli bättre, känner jag.

Nu tror jag att det blir en film och massa mys med min underbara pojkvän.
Blir en lång dag imorgon, skola till 14:45 sen har jag tid hos UM 15:45.
Jag är jättenervös inför provet imorgon, väldigt super nervös.. och jag vet inte varför.
Jag vet att jag kan det mesta!

Sov så gott, kram på er.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: åh, man blir inte besviken då när man får hem den? :)

2009-04-13 @ 20:49:04
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0