my head is not okay

Oj, vilken huvudvärk man kan ha! säg inte att den börjar komma tillbaka.
Hade huvudvärk varje dag i flera månader förut. Riktigt jobbigt får jag säga.
Har legat i Oscars famn och lyssnat på olika låtar. Det var mysigt, slapp tänka
på hur mycket plugg jag har att göra. Ska redovisa ett arbete om en vecka i Turism, (själv)
och har två prov den här veckan. Känner litegrann av en panik stiga, matte är verkligen
inte min grej om man säger så. Och det är ett stort prov, på allt vi gjort på höst terminen och vårterminen.
Hur ska jag klara det? jag orkar inte! Usch. Nu är jag sådär negativ som Sarah inte gillar :P
men jag kan inte låta bli.

Snart blir det mat, påskmat, från igår.. blev en hel del över. Sen måste jag ta mig i kragen
och plugga. Jobbigt det där med att ta sig i kragen. Och imorgon ska jag ta vaccin sprutan,
men jag är ju inte riktigt ifrån förkyldningen än, undrar om jag får ta den imorgon då ;o

Idag är det exakt 2 månader kvar till Oscar fyller 20 år. Vad ska jag hitta på för skoj åt honom, hmm.. det får vi se :)
Jag återkommer. Ha en bra dag, puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0