På gotland

Hallå igen. Jag kunde tyvär inte använda datorn på båten, för internet krånglade. Slänger in ett inlägg nu istället.
Båtresan gick super bra, vi förflyttade oss tre gånger. Jag ville ha en fönsterplats, men det var smockat med folk när  vi kom på båten, det är inte kul någonstans. Men efter kanske 2 timmar fick vi en fönsterplats och vägg uttag, men då funkade inte internet istället. Fanns väll inte mottagning på båten.

Vi har nyligen kommit hem till Oscars mamma. Svängde förbi affären först, nu sitter jag framför datorn (Oscars data) och fixar med bloggen som jag inte kunde göra på båten. Nu har det som stod i kommentars rutan (class=''formskugga'')
iallafall försvunnit. Ikväll ska vi åka någonstans och se på en brasa, lär vara jätte kallt, för det är det varje år. Och idag ska vi kanske vara vid vattnet, och då blir det ännu kallare. Jag som inte tog med några tjocka kläder.

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Oscar

Försvann tack vare mig ja!



och sluta mobba kläderna, kalla dem tjocka... -.-



:P

2009-04-30 @ 17:50:59
URL: http://sophiespojke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0