Påskmiddag

Hej söta läsare!
jag har inte haft någon ork att blogga, mitt huvud värker och jag har ont i magen lite mellanåt.
Känner mig verkligen inge bra.
Men jag ska berätta att om 20 minuter kommer min vän Sandra, hennes pappa
och min storasyster hit och ska käka påskmiddag. Trevligt.
Hoppas ingen blir smittad bara, Oscar är ju sjuk =/ .. Ikväll blir det film, det är ju långfredag. så why not?
skulle nästan vilja åka och köpa godis eller något, bara för att..
men mamma har ju godis i skåpet, så man kanske får smaka? ^^
sen har vi ju glass o grejer, men det är inte riktigt samma sak. Skitsamma,
 jag få ju mitt påskägg imorgon, haha.

Ne, nu ska jag se om mor&far behöver hjälp med någonting.
Återkommer senare, kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

class="formskugga"hoppas du mår bättre snart!

2009-04-10 @ 16:30:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0