Shine your light down on me

Hallådär. Vilket underbart väder det är ute! Håller ni inte med? Solen skiner och fåglarna kvittrar, mjaah.. love, love.

Jag funderar på att ändra färg och så, i bloggen.. lutar åt blått. Men jag vet inte.
Det blir inget med det idag, för jag måste plugga till provet i Näthandel imorgon.
Jag känner mig lite sjuk, har ont i halsen och huvudvärk, börjar nog bli förkyld =/
Sandra har smittat mig, maybe? :P .. Får se om jag stannar kvar i skolan, eller om jag bara gör provet.
Har varit nere i centrum med älskling, tog en promenad dit efter skolan, för det är så himla vackert väder, somsagt. Mötte på mor&far, så vi åkte med dem hem och käkade.

Nu sitter jag här och blir galen på min hals. Som tur är har jag redan haft körtelfeber, och det kan man tydligen bara ha en gång i livet. Och det är super jobbigt, nån mer som haft körtelfeber? ..
Nä, nu ska jag sätta igång och plugga och dricka påskmust! På tal om påskmust, vad ska ni hitta på i påsk?
Leta påskägg... eller? =) Det ska jag, like every year. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

åh tack :)

2009-04-01 @ 19:43:37
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0