Ska inte ursäkta

Jag vet. Jag är super dålig på att uppdatera! Jag ska inte ursäkta mig mer. Igår tränade jag iallafall, friskis och svettis med Oscar och min vän Mimmi, jätte skönt var det.

Just nu sitter jag och har foto lektion, ska egentligen göra klart min lärobok, som snart är klar, men jag har hakat upp mig på en sak! Slutar om typ 1 ½ timme, då har jag lunch. Sen har jag 3 lektioner kvar, info/layout, engelska och näthandel. Sen åker jag direkt hem, kanske svänger förbi centrum en snabbis. Ska köpa en hudsalva, eller vad man nu ska kalla det. När jag kommer hem iallafall, så måste jag plocka undan saker från min soffa som stör mig något så förjävligt, sen ska jag packa, åker till Gotland imorgon bitti, så ingen skola för mig =D.. Ikväll blir det en långpromenad med Mimmi också, runt i nynäs i think.

Nu måste jag fortsätta med läroboken. Återkommer.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

class="formskugga"duktigt å träna :)

är det meningen att det ska stå "class="formskugga" här när man skriver kommentarer? :S

2009-04-29 @ 14:00:48
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0