Something has change ..

Godkväll!
Jag har gjort om litegrann i bloggen, inte mycket, bara litegrann!
Orkade inte ha blått, det är inte riktigt min färg, jag tycker om gult och grönt.
Men gult i bloggen är nog inte så bra, känner jag.
Orange (eller är det orange?) och grönt, får det bli nu. Åtminstonde lite grönt.
Så vad tycker ni?
jag är ju inte direkt proffs, och jag bryr mig inte så mycket om utseendet, mer innehållet!

Ja, jag fick en grön (lägg märke till grön) skål, ganska djup, full med godis.
Mamma hittade inte mitt påsk ägg, synd där.
Men det ligger iallafall massa smarrigt där i, och choklad harar. Yumm yumm.
Oscar vill visa mig någonting, så jag ska väll lyfta mitt arsle och gå till sovrummet.
Sedan blir det film med familjen, tror jag.. annars blir det bara för mig och Oscar.
Men det är alltid mysigt.

Jag har faktiskt den skålen som har blå text i sig. Jätte söt är den,
och bra för den som vill äta lite mindre godis :P (den är liten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0