Today is today

Godmorgon!  eller ska jag säga godmorgon? Jag vaknade för 2 timmar sen, men men.
Jag håller på att koka 9 ägg som vi ska ha till middagen sen.
Idag blir det min bror och hans flickvän som kommer på påskmiddag, trevligt det.
Det är lagom fint väder ute, men jag orkar inte gå ut idag och dessutom måste jag plugga, usch.
Har prov på tisdag. Jag kan typ allt redan, men känns ändå som att det skulle vara bra checka lite.

Funderar på om jag ska ta en dusch eller ett bad! Det lutar mest åt en dusch,
kanske tar ett bad med älskling ikväll? Får se. Vad ska ni göra idag, då? Vara ute i solen ?

Haha man hör äggen hoppa i kastrullen ända hit. Fast jag sitter ju i matrummet,
som är typ 5 meter ifrån köket, så det är väll inte så konstigt. (nu är dom klara)

Och jag mår bättre, har jag skrivit det? tror faktiskt inte det. Känner mig bättre nu, och det gör Oscar med.
det är nice! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde inte äta godis haha

2009-04-13 @ 12:49:28
Postat av: Anonym

det vet jag väll ! vem är du?

2009-04-13 @ 13:04:50
Postat av: ronja

snygg blogg ! :)

2009-04-13 @ 20:12:54
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Elin

Fyfasiken sågott det skulle vara med lite godis nu :D

2009-04-16 @ 12:28:36
URL: http://bengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0