Världen går väll inte under, eller?

Godkväll! =)
Jag har råkat göra en inte alltför bra sak! Jag gick för att vila lite efter middagen,
dvs vid 17.00. och har sovit ända tills nu (20:40) jag som MÅSTE plugga.
Har ju prov imorgon, i mitt svagaste ämne, hur ska jag klara det nu?!
Jag blir ju deprimerad, det är ett stort prov också. Himlar, fan också.
Och nu är jag alldeles för trött för att plugga det (matte), eftersom matte
är jätte svårt för mig. Jag vet att jag kan, någonstans, men jag tycker det
är så förbannat tråkigt med matte att jag inte har lusten att lära mig!
Jag vet, det är inte bra.
Fick gå hos en psykolog förut, för att göra tester och grejer, för just matten,
och hos henne klarade jag dom svåraste testen bättre än dom lätta.
Det hon sa var att det är något skumt med mig (komplimang) hoppas jag, haha.

Så någonstans... vet jag att jag kan! Jag är bara så jävla dum.
men vad gör man? som älskling brukar säga; Det är inte lätt när det är svårt.

Jag tänker iallafall försöka imorgon, i have to! annars är jag en förlorare
som inte ens försökt, och det vill jag ju inte! .. åh, djup suck!

Okej nu ska jag inte bara vara irriterad. Jag gjorde även muntliga nationella idag,
i Engelska. Och det är jag ganska bra på. Läraren tycker iallafall att jag är bra.
Och det gick superbra. Får se hur uppsattserna går bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0