Fredag den 13e

Super dålig på att uppdatera, sorry.

Igår var jag iallafall i skolan som vanligt, då kom iallafall Sandra, hon har tillfrisknat! Så på småföretagande lektionen så gjorde vi en marknadföringsplan över det första året för vårat företag, och det blev jätte bra tyckte läraren. Sedan gjorde vi ett invignings-flygblad, som också blev jätte fint, och lite ballt sådär. Fan, vi kan ju starta vårt egna företag =) Trevligt.
Igår kväll, gick jag med mamma och pappa upp till Sandras nya lägenhet som hon och hennes pappa flyttat till. För dig som inte vet så har min syster varit tillsammans med Sandras pappa, Sandra går i samma klass som mig. Men just nu är syrran och sandras pappa bara ''konstiga kompisar'' ja, orkar inte förklara, haha. Vi var iallafall och hälsade på, supermysig lägenhet måste jag säga. Försökte få mamma att börja leta ny lägenhet eftersom vi bor för stort, och jag.. tycker faktiskt inte om det, konstigt nog.

Men iallafall, när jag kom hem hade jag ganska ont i magen. Pratade med älskling över telefon och gick sen och sov. Vaknade idag vid klockan 08.00 och hade jätte ont i huvudet och halsen, är så trött på att vakna med huvudvärk VARJE morgon, hur lyckas man? var iaf för seg för att ens orka åka till skolan, så jag ringde mamma som fick sjukanmäla mig, och sen somnade jag om och vaknade inte förns 13:00 ?! .. Aja, skönt att sova ut iaf.

Det jag ska hinna med idag innan jag åker till båten är inte så mycket.
Städa undan lite
Packa
Duscha
Kanske handla lite

För dig som inte tänkt på det, så är det fredagen den 13e idag, haft något otur hittills? Inte jag, men jag ska sätta mig på en båt ikväll, som just nu inte känns lockande. Men, jag vill ju till min älskade pojkvän!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0