12 Januari

Jag är super dålig på att uppdatera min blogg, men så blir det när man har så mycket plugg som måste skötas. Lämnade in svenska uppgiften idag, känns som en lättnad. Men det är lång ifrån över, har engelska prov på onsdag också, så Oscar ska hjälpa mig litegrann nu, eller snart. Som jag sa till Sarah idag, om jag ska jämföra pluggandet i gröndal med gymnasiet, så har jag blivit en riktigt pluggis. Har inte lagt ner så mycket arbete och tid förut. Fast det är klart, sen jag träffade Oscar har jag blivit en bättre person och börjat ta ansvar för mina studier mer. När jag har han vid min sida så är ingenting jobbigt =) .. Jag ska gå ut gymnasiet med toppen betyg, har jag bestämt.

Var i centrum efter skolan med älskling och fikade, sedan gick vi hemåt och åt middag. Jag tog även ett bad, ensam, för jag ville vara för mig själv en stund, tänka lite. Det var jätte skönt. När jag kom upp, hade vi lite myspys i sängen.. resten får ni lista ut =) .. Vi gjorde sedan iordning thé och åt pepparkakor och päron, höhö.
Alldeles nyss fixade jag msn till mamma, och hon som inte fattar nånting om datorer, vet inte ens vart enter sitter liksom, tog alltså lite tid att förklara vissa detaljer m.m.

Nu ska jag gå in till baby som ligger i mitt rum och spelar, och fråga om han vill ha mer thé, sen ska jag plugga....^^

STORT GRATTIS till Nancy som fyller 18 år idag, också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0