14 Januari

Godkväll.
Idag påbörjade vi två av dom 4 nya kurserna, info/layout och näthandel. Verkar vara rätt nice, och ganska lätt för att få VG och MVG, så det satsar jag på för fullt. Har precis gjort klar en uppgift på näthandel, som ska vara inlämnad senast den 23:e .. skönt att ha det gjort, ska jag tala om. Nu ska jag vara snäll och göra en kladdkaka, för Oscar vill så gärna ha det.. och jag har inget annat för mig. Sen ska vi se på film och ha lite myspys med varandra.

På söndag åker han till Gotland i 5 veckor, buhu. Vad ska jag ta mig till då ? Hoppas jag kan åka dit nån helg, eller att han kommer hit. Liksom, 5 veckor? Okej, vi har varit med varandra nästan varje dag ett halvår nu, eftersom han typ bor hemma hos mig, kanske är bra att vara ifrån varann litegrann..

Juste, hade ju foto A i 3 timmar idag, påbörjade läroboken.. där jag ska förklara hur man framkallar bilder och vad man behöver för det, och när det ska vara mörkt och inte.. och hur man kopierar, osv.. ganska jobbigt, för den som läser ska förstå hur den ska bära sig åt, vill ju inte ha några felsteg.. :|

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0