15 Januari

Godkväll.
Idag var min baby med mig i skolan hela dagen, trevligt det =) .. När vi kom hem så vilade vi, och fyfan vad skönt det var.. vaknade av att min bror kom in och frågade om vi skulle ha mat.. då sa jag.. '' inte mat till frukost väll?'' (jag trodde det var morgon) man blir ju fan knäpp när man vilat ibland, för det känns som det är nästa dag lr nåt. Brorsan ba: ''vadå frukost, det är ju kväll?'' haha.. aja, han och hans flickvän skulle käka här i allafall.

Nu ska jag och älskling se på film, och jag ska få bestämma film!! imorgon ska han få bestämma, det var inte lika kul.. för jag vet vad han har för film smak.. krig.. action.. you know, ehm..

EN MÅNAD KVAR TILL ALLA HJÄRTANS DAG, don't forget!

Aja, ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0