18 Januari

Gó-dag!
Så vad har jag gjort i helgen? Inte så mycket faktiskt. I fredags var jag i centrum med Sarah en snabbis, sen skulle jag till ungdomsmottagningen för någon intervju om vaccination. Så jag ska vaccineras den 3 februari, och två gånger till efter det. Mot kvällen kom älskling hit från hans pappa i huddinge, och hade köpt chips, dipp och cola.. så det blev till att titta på film och käka chips.
I går hände ingenting nästan, låg i sängen nästan hela dagen med älskling, ha! mysigt. Senare, vid ungefär klockan 22:00 skulle vi äta baguetter med gräslök och vitlöks smör, lr vad det nu var.. men medans vi väntade på att ugnen skulle bli varm så ringde syrran, och vi gick till henne. Så det får bli baguetter ikväll lr nåt. Men hon bestämde sig för att sova hemma hos oss, så jag bäddade min bäddsoffa, och så tittade vi på the mist. Somnade väll runt 03:00

Nu har jag precis duschat och ska snart gå och käka på restaurang med baby. Pizza <3 hihi. Sen ska vi gå och köpa kebab till syrran och gå hem till henne, (hon bor i robin och nattas lägenhet) en vecka, för att passa hunden och katterna medans dom är i vemdalen. Så vi ska göra henne sällskap.

Nu ska jag gå och fixa mig, men ha det så trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 22:16:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0