24 Januari

Så var det lördag. Vaknade klockan 12 idag, gjorde iordning varma mackor med Ost, skinka och tomat till älskling och mig, blev riktigt gott. Sen la vi oss i sängen igen, och jag somnade på hans bröst <3 Vaknade vid 16:00 igen, då blev det till att käka mat. Uhm. Och nu sitter jag här efter ett telefonsamtal med min syster. Ska plugga nu, har svenska läxa, 2engelska läxor, näthandel läxa, turism läxa, praktisk marknadsförings läxa, inge roligt alls. Men det är bara för att jag ska vara ledig torsdag och fredag för att jag ska till gotland på begravning. AAAH!! kom på att jag har en till läxa i näthandel, aj. Så nu har jag inte tid att sitta här och skriva egentligen, men att plugga lockar inte alls.. men jag vill ju lyckas, så.

Och jo, en sak till. Ska nog åka med mammsen till haninge imorgon och kolla jeans och linne. Sen blir det mer plugg. Och sen vet jag inte vad jag och baby ska hitta på för skoj, är ju våran 11 månaders dag imorgon. Jäkla plugg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0