31 Januari

Godmorgon! :)
Vad tycks om min nya header? Iallafall, sitter hemma hos älskling på Gotland. Igår var jag på farmors begravning, vilket jag inte har lust att skriva om. När jag kom hem till älskling igen så åkte vi och hyrde 3 filmer och lite smått och gott. När vi kom hem så gjorde hans mor iordning räksmörgåsar med dillmajonäs, super gott. Sedan blev det till att se på en av dom 3 hyrda filmerna, den hette ''i could never be your woman'' super bra, med michelle pfeiffer, hur hon nu stavas. Den var lagom rolig faktiskt. Idag, alldeles strax faktiskt, ska jag och baby till öster där jag ska kolla lite, måste köpa en ny plånbok bland annat. Sen kanske vi ska äta pizza? i dunno. Ikväll blir det till att se dom andra två filmerna iaf, för imorgon åker jag hem till ...... fastlandet! VILL INTE!! ursch. Åker med 16:45 båten imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0