5 Januari

Godmorgon! Fast klockan snart slår 13:00. Det är fortfarande snö här, men jag ska nog klä på mig leggins iallafall, och kanske en svart kjol. Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig. Jag har bestämt mig för att sätta upp ett mål så högt upp jag kan, så att jag kan gå rakryggad under den. Jag ska inte äta godis el. dylikt, ett bra tag framöver. Jag som klarade det så bra förut, varför inte nu? Inte som att mitt liv går under utan godis, nej nej. Ska det vara godis, så ska det vara på helgerna, inget mer. Jag står still i vikt nu sen jag gick ner 11 kg. Men, jag vill gå ner mer! 5 kg till skulle sitta finfint. Känner också att jag måste satsa mer på skolan, även om det verkar som att jag ger allt just nu.. men det gör jag inte, okej.. att jag pluggar 3-4 timmar om dagen hemma , när det är prov, läxor el dylikt, låter kanske lagom.. men det beror ju på om jag pluggar på i skolan, vilket jag inte gör så värst mycket, då jag blir så fruktansvärt trött. En gång, pluggade jag hemma i 6 timmar (i streck) jag menar.. 6 timmar! (!) .. när jag gick i grundskolan offrade jag inte ens 45 minuter till att plugga. Så mina betyg gick åt helvete. 8 IG liksom, och resten G .. inga VG lr MVG. baah! Men det är kanske annorlunda när man går i gymnasiet.. iförsig. Känner mer vilja och lust. Har ju VG i två ämnen än så länge nu, kanske MVG i ett =) Och G i resten. Så ja.. det flyter på för min del.

Men imorgon, måste jag plugga. Har ju prov på fredag, i försäljning och service.


Kommentarer
Postat av: Sara

visst e han! :D

2009-01-05 @ 15:03:04
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0