4 Januari

Hej! Jag är fortfarande på Gotland, och jag har det världsbäst här. Är ganska mycket snö här, så igår kväll var jag ute med Baby och hans lillebror uppe på en kulle, vi hade tänkt åka pulka .. men dom hittade inte sin, så vi ''lekte'' inne i skogen istället, och jag som avskyr skogar på kvällstid. Men det gick hyffsat. Var inne i ringmuren tidigare på dagen igår också, och köpte en scarf, jätte fin. Nu har jag pluggat i typ 1 timma, eftersom vi har prov 3 dagar efter att jul lovet är över. Nu ska vi snart äta middag, och sedan blir det nog till att se på film och äta gott gott. Imorgon åker jag och baby hem till mig i Nynäshamn igen, vi åker med 16:45 båten, så vi är inte framme förens 20.00 .. Tror jag ska åka till haninge på tisdag, och utnyttja presentkorten på Gina Tricot. Eller vad tycker du? =) .. Tog lite bilder idag, när jag och baby gick till Maxi för att köpa blond hårfärg till mig, men när jag kom dit så ångrade jag mig.. är nog inte redo för att bli blond riktigt än :O .. köpte en chokladkaka bara, yummi. 

    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0