1 Mars

Jaha.. så var man hemma i lilla Nynäshamn igen då. Känns inge vidare! Vart är min nallebjörn? Saknar dig så hemskt mycket redan. Blä på det här, blä på skolan som ska hålla mig borta från dig.
Fick sällskap av Linda på båten, som nämligen också varit på Gotland. Trevligt trevligt.. Vi spelade lite kort, tittade på film och snackade lite allmänt. Blev alltså inte lika tråkigt att åka båten som det normalt brukar vara, eftersom jag alltid åker ensam. Man blir enormt uttråkad!
En ny månad är det också, helt plötsligt.. igår var det den 28 Februari, idag är det den 1 mars?! känns konstigt. Men det är väll det allting är, konstigt..

Jag vill inte vara här.
Vill vara hos dig
i din famn, pussa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0