2 Mars

Godkväll. Sitter och lyssnar på musik och fixar lite i photoshop. Jag har grymt tråkigt! Och så har jag matte prov imorgon, fyfan.. säger jag bara. Tycker matte är helt värdelöst. Varför ska vi kunna t ex. promille och ppm? okej med gånger, plus, minus och delat.. men vadfan.. Gaah! Orkar inte med matten, det går åt skogen där. Satsar på alla andra ämnen mer då.
Jag vill göra nåt.. blir deprimerad. Kanske ladda ned en film?
Åh.. sen en fräck sak! Vi har ju sovmorgon till 10:30 på torsdagar.. men nu har dem satt in en lektion där, så vi börjar 8.15 och slutar 9.15.. så vi har håltimme 1 ½ efter det.. fyfan! Jag som behöver den där ynka sovmorgonen.. Jag hatar skolan just nu. Börjar kännas stressigt.. och jag hinner inte med. Prov på torsdag har jag också.. suck! Hjälp mig? ÄLSKLING, VILL HA DIG HÄR NU! du får mig att känna lugn, fan! fan fan fan..... trista måndag

Nu går jag härifrån med sur mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0