2 Mars

Fick springa till bussen idag när vi slutade. I vanliga fall skulle jag inte gjort det, men idag orkade jag inte bry mig om nånting alls. Allting går åt helvete känns det som, särskilt matte provet, kommer få IG på det. Hur jag vet det? för att jag inte orkade tänka, hade sån otrolig huvudvärk och magen skrek efter mat. Kan man plugga matte då? inte jag. Har fortfarande jätte ont i huvudet.. det är inget ovanligt, har ont i huvudet varje dag. Men idag mår jag illa också, så det känns värre än vanligt, funderar stramt på att stanna hemma imorgon, eller iaf skippa fotograferingen, har ju inga roliga besked med mig imorgon direkt, till läraren alltså. Vi får se.. ska nog gå, jag måste gå.

Ska äta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0