2 Mars

Var uppe 4 inatt och såg att min dörr var öppen, så jag tände lampan och ja.. alla katter var i mitt rum, kiara satt uppe i min hylla och höll på, så henne fick jag sjasa ut.. colan låg så sött i sängen, så hon fick ligga kvar. Trodde jag hade stängt min dörr, men bara 2 minuter efter så var kiara uppe i hyllan igen.. wtf?! Vaknade vid halv 7 igen av att colan tryckte sitt huvud mot mitt huvud och nosade, kände då att hennes näsa var blöt.. haha, gulligt.. gosade lite med henne, och det roliga var att jag skulle upp halv 7, verkade nästan som att hon visste det.. tack sötan!
Nu sitter jag här, klarsminkad och ska bara platta håret lite sen gå till bussen.. har turism första lektionen.

Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0