25 Mars

Godkväll. Vad har du för dig? =)
Idag har jag varit i skolan, haft info&layout, engelska och näthandel. Efter skolan åkte jag till centrum med Sandra, där vi mötte upp våra pojkar och gick och fikade, trevligt det. Mamma hade tänkt göra våfflor idag, eftersom det är våffeldagen idag.. men det ändrade vi snabbt på genom att åka till arena och beställa kebab. Smart va? Nej.
Blir nog våfflor imorgon, kanske ? vi får se.
För övrigt så har jag två prov på fredag, matte och näthandel.. uhh. Matten lär gå åt skogen, like always.. men näthandeln blir nog inte så svår. I hope! Kanske blir en fika med min barndomsvän Katrin, på fredag också. =)

Har suttit och försökt göra en snygg header, men jag suger verkligen på det. Ja usch, om någon har lust att göra en fin header till mig, hojta till! Skulle vara ur gulligt.
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kanske plugga en aning.. det behövs ju.

( Idag är det vår dag. 1 år och 1 månad ) Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0