9 Mars

Säger återigen förlåt för dålig uppdatering. Känns lite meningslöst att skriva här ibland, eftersom det ändå inte är nån som läser.. tror jag? några få vet jag läser, men inte direkt många.. Men det förstår jag, för tusan^^

Ja.. Imorgon har jag återigen prov i Turism, så jag ska sätta igång alldeles strax att plugga. På torsdag har jag prov i praktisk marknadsföring A och i småföretagande.. kul? Nej. Gud vad det börjar ställas massa krav på mig känner jag, jag är ju inte direkt ensam om det, men ändå. Jag är ju bara 16, snart 17 år.. ? aja, ska inte klaga.
Idag hade jag håltimme i typ 3 timmar.. fyfan säger jag bara. Duktig som jag var så pluggade jag lite.. Sarah med.
Gick till mammas jobb efter skolan, för att sedan åka med henne hem. Hahah.. vilka konstiga människor det jobbar på hennes jobb, egentligen.. Först så ska mamma presentera mig för någon jörgen.. och det skummaste var att han var seriös.. jag trodde han skämtade.. men han fungerar tydligen så.. och så ser han dåligt.

- Jörgen, känner du igen Sophie? Det är min dotter, Jonnas lillasyster.
- Va, vemdå ? Vart är hon?
- Hon sitter här (och mamma pekar på mig)
- Får jag se kortet då? vart har du kortet på henne?
- Nemen.. hon sitter här bredvid mig..
- Vartdå?
- Här... (och pekar igen)
- Jaha... (garvar) .. Fy vad jag ser dåligt.

Sen åkte vi hem iallafall, när vi kom till vårt trapphus så står pappa där och bär in en massa kartonger med kakor och godis och color som han ska sälja, för att fixa sin boule lokal.. lr vad det är. Så jag ska köpa 3 burkar.. har bara inte bestämt mig för vilka.. haha, finns ganska mkt att välja mellan. Är 144 st burkar. Dom kostar 50 kronor styck, helt klart värt det. Så om nån vill köpa, bara hojta till.. haha :P

Nu, innan jag börjar plugga.. vill jag ringa älskling. Så, nu ska jag gå..
Grattis Mormor som fyller år idag :D<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0