Centrum och plugg

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag. Vaknade ju bredvid min nallebjörn, vilket är det mysigaste som finns. Vi stekte ägg till frukost, eller.. han gjorde det åt oss. Om en timma eller så så ska vi bege oss ner till centrum och titta lite, kanske ta en fika också. Sen måste jag hem och plugga Näthandel, matte och turism. Vi har en uppgift i turism att skriva om ett landskap, jag fick äran att skriva om Gotland. Woho, en lättnad för min del. Sen ska det redovisas inför hela klassen, och det är inte min starka sida direkt. Men vi är ju bara 13-14 stycken i klassen, så det är kanske inte så farligt. Men nu måste jag göra mig i ordning, sminka mig och föna håret! Återkommer senare. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0