Don't forget the clock

Godmorgon sötisar. Påminner er om att ställa fram klockan 1 timma, för nu är det sommartid! Snön var här för mindre än 2 dagar sen, vad gör jag om den kommer tillbaka? jo,  jag flyttar utomlands! (Ironi dock)
Snart fyller man år, men vad önskar man sig? jo jag önskar mig - Presentkort, armklocka, pengar, systemkamera, smink, underkläder mm. Pappa fyller år den 4e april, och eftersom jag fyller år den 6e april så firar vi nog oss två samtidigt, den 5:e eller något. Tänkte ha ett eget litet  ''kalas'' på min födelsedag, för några vänner. Men vi får se hur det blir med det. Imorgon har jag utvecklingssamtal direkt efter skolan i HP huset, vet att jag kommer få höra att jag har mycket frånvaro, för det vet jag.. men jag klarar ändå allting galant. Förutom matten, som är helt hopplös för mig.

Någon som ska se Sanningens ögonblick ikväll då? Det ska iallafall jag =D

Det blir ljusare för varje dag och vi kan faktiskt börja räkna dagarna till det blir sommartid igen. I år, 2009 infaller det magiska datumet får återgången till sommartid 2009-03-29. Och när det blir sommartid ska man ställa fram klockan en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0