Earth Hour today

Nu har vi kommit hem från centrum. Prövade skor på en gång också, önskar mig ett par i födelsedags present. Jag köpte två klädesplagg och accessories, någon fika blev det inte, istället köpte vi hem två donuts var. Jag har tänkt börja plugga på turism först, varför vet jag inte.. för jag har prov i matte och näthandel som jag missade i fredags för att jag var hemma från skolan.  Egentligen borde jag nog prioritera näthandeln och matten men eftersom jag ska redovisa mitt arbete i turism så vill jag ju att det ska bli jätte spännande att lyssna på vad jag har att berätta om Gotland, så jag vill lägga så mycket tid jag kan på det. Men det går väll inte alltid, I guess

Jaha, idag är det earth hour, kommer ni att släcka allt?



Dagens inköp.

Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

tack vad göres? krams

2009-03-28 @ 15:40:28
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A 's

Äntligen någon som håller med! :o Haha, tack. Din är också jättefin! :) Kram! /

2009-03-28 @ 19:54:35
URL: http://ex0t1c.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0