Going to school

Godmorgon. Är ni sömntutiga? själv vaknade jag klockan 06.00, gick upp och åt frukost med Oscar (Envis som han var så skulle han äta frukost med mig) lite gulligt ändå. Har precis sminkat mig klart och fönat håret, ska nog sätta upp det i en hästsvans sen. Bussen går ju inte förns 08:30 alltså om en timma. Jag börjar med turism. Sen får vi ju inte glömma att jag har utvecklingssamtal idag kl 16.00. Höhö.
Tänkte slänga in en bild på den hårfärgen jag försöker att få, åh vill så gärna ha exakt den hårfärgen! Får väll gå till en frisör eller något, för det går inte som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

skitfin frisyr på henne!

2009-03-30 @ 13:31:40
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0