If you all wonder

.. Ni undrar säkert hur det gick på utvecklingssamtalet, eller något liknande..
så jag börjar väll berätta lite om det. Det gick superbra! Fick veta att jag har VG i flera ämnen,
och MVG i ett ämne just nu, och vg-mvg chanser i andra ämnen.
Låter inte det toppen?
Och för att skryta lite så sa hon att jag är en av dem bästa i klassen. *Smile smile* ..
men jag måste tro på mig själv mer, inte vara så osäker och prata lite mer muntligt. Jag har tyvär alltid känt att jag gör andra en tjänst om jag inte pratar så mycket.
Men jag kanske har haft fel genom alla år?

Vad mer, jo, en rolig sak.. (en till) rolig sak, är att vi träffade min bror i centrum,
och han tittade på mig och typ flinade det leendet bara han kan, och sa
''du ser äldre och äldre ut för varje gång vi träffas''
Ska man ta det som en komplimang, eller inte? vad tycker ni? :P

Har nyligen ätit middag, kycklingklubbor m ris, bearné sås (hur det nu stavas) och grönsaker. Mycket gott.

Nu ska ni få veta en mindre rolig sak. Min lingonvecka har precis börjat, blähh!
Och nu, ska jag slänga mig i sängen och se på film med min älskling, och äta pingvinstångar. Yummi. Plugg blir det nog någongång också. Have too!


Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

hehe det är lite meningen ;) men jag kommer berätta inom 1-2 veckor om allt går som det ska..

2009-03-30 @ 20:05:19
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Carro

class="formskugga"Ha en bra kväll.



Prenumerera gärna på min blogg, och bara säg ifrån så prenumererar jag på din med. =)



iamcarro.blogg.se

2009-03-30 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0