Lunch time

Om en stund blir det till att käka lunch, som kommer bestå av lasagne! Förr var jag inte mycket för det, jag gillade inte lasagne förut, jag gillade inte fiskpinnar heller, men nu gillar jag båda två som fan.. hur kommer det sig, egentligen? Jag känner litegrann för att gå en promenad runt ringvägen, som är ungefär 7 km, men det blir 1 mil från min port och hem igen.. men det är nog nu, för stunden som jag har lust med det.. efter lunchen kommer nog den lusten försvinna. Det är ganska typiskt för att vara jag. Men jag återkommer senare, ha en bra 29 Mars dag.


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A ' S

Ja det tycker jag! :)

2009-03-29 @ 19:17:56
URL: http://ex0t1c.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0