Sweet dreams

Hej söta läsare :)
Har precis kollat klart på en film med älskling, och ska väll snart sova.. Måste upp tidigt, får hoppas att jag orkar gå imorgon bara. Brukar kunna vara så, att min första dag med lingonveckan brukar tära på mig, får ont från fötterna och upp, i princip hela kroppen och det är jätte jobbigt, kan inte sitta still då. Kan det vara så att ni brukar ha så också? Har ni kanske nåt förslag som tar bort värken? Tips mig isåfall, behövs! =)

Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket och sånt där. Blir inget mer inlägg för idag, men jag återkommer såklart imorgon. Då får ni veta om jag varit duktig och gått till skolan, eller om jag varit idiotisk och stannat hemma. Tar ju såklart igen arbete, like always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0