A little present

Godkväll! Jag har haft en jätte tråkig dag idag. Började med att vi tittade klart på
en film på engelska lektionen (Hope and Glory) hette den. Den var väll sådär,
men ingen höjdare att se på film när man är trött, somnade nästan.

Hade prov idag också, i info/layout, det fick hyffsat bra. Borde få ett G iallafall.
Jag stör mig på lärare som har favorit elever, dom borde sparkas!
Imorgon är det dags för nationella igen, men i matte den här gången.
Och matte är ju inte min starka sida direkt. Får se hur det går, annars får
jag väll fortsätta med matte i 2an helt enkelt.

JUSTE! jag har glömt att nämna att jag fixat sommar jobb nu. Är super glad.
ska sommarjobba på Rosengården, som är ett ålderdomshem.
Har praktiserat på ålderdomshem förut, så jag är lite erfaren iallafall.
Ska på intervju och berätta lite om mig själv och så, på fredag efter skolan.

Bokat båtbiljett till Gotland har jag gjort idag också, åker nästa torsdag =D
Oscar åker redan nu på torsdag, för att han har en skjut övning den 16e. sugigt.

Ska ni se eurovision song contest ikväll då? Det ska vi =D
NU måste jag plugga på min annons. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad fint :D

2009-05-20 @ 15:03:17
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad fint :D

2009-08-04 @ 13:35:27
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0