blir deprimerad

Godkväll.
Jag har det jätte stressigt just nu, och måste försöka få allting att gå ihop.
jag har varit borta en del på senaste tiden, så där får jag skylla mig själv.
Jag har ett prov imorgon, ett på onsdag, två på torsdag och ett på fredag.
alltså 5 prov den här veckan. Sen har jag 1 svenska uppgift, 3 PM
(praktisk marknadsförings) uppgifter att göra, allt detta bara den här veckan.
Så ja, har ganska fullt upp. Ska snart börja med turism frågorna, som ska
vara besvarade till imorgon. Jag har inte orkat tidigare, har sovit från dess
att jag kom hem från skolan, till klockan 20.00. Har jätte ont i huvudet,
måste nog besöka doktorn iallafall.

Oscar har åkt till Kvantum för att handla hem lite. Och efter att jag är klar
så tänker jag inte gå och sova direkt (vilket jag skulle behöva) för jag
tänker ligga och titta på tv med Oscar. Har ju knappt umgåtts med han idag
för att jag sovit. Men det förstår han. Det är det som är så bra med honom,
att han förstår mig <33 jag har världens underbaraste!

Som överskriften säger så är jag lite deprimerad, jag vill helst
långt härifrån, Gotland skulle sitta så fint. Där mår jag alltid bra.
Vet inte riktigt varför jag är så deprimerad, men det är väll för att min
huvudvärk vägrar försvinna. (haft den i flera månader) och för att
jag har så mycket att göra. det räcker inte med att gå i skolan
7 timmar om dagen, Nej, då ska man plugga 4 timmar till hemma!
Jag hatar när det blir så.

En till jobbig sak är att jag har börjat märka sekundvisaren på alla
klockor, överallt. Det låter jätte högt för mig, att jag inte kan koncentrera mig.
(egentligen låter det knappt någonting) men bara för att jag har börjat
tänka att tiden går så jäkla fort, så hör jag sekundvisaren ticka hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0