En vanlig söndag

Jag skämt jätte mycket över min dåliga uppdatering! skäms verkligen super mycket.
Vet inte vad jag ska göra för att det ska bli ändring, men det är så himla mycket med
plugg och grejer just nu, eftersom det är mindre än en månad kvar till vi slutar.
Kan tala om att jag åkte till Huddinge med Oscar, till hans pappa i Fredags direkt
efter skolan, han bjöd på restaurang och sen blev det hockey hemma i soffan.
Sverige - Canada. Canada vann, men det visste ni säkert redan. Eller ?
Övernattade i huddinge en natt bara, alltså till igår. Vi åkte till huddinge centrum
för att Oscar och hans pappa skulle klippa sig. Det blev jätte fint, på båda två =D
Sen så åkte vi hem och käkade lite lunch där, och sen så fick vi skjuts till Haninge,
därifrån tog vi tåget hem. Var väll hemma sådär vid 6 tiden, då satte jag igång och
pluggade som en tok. Men fick typ ingenting gjort, haha. Bra där.

Nu till dagen som är en söndag. Har pluggat i princip hela dagen, åkte med Oscar
och mamma till mormor och morfar någon timme och hälsade på.
fick två små scarfs av mormor som jag tyckte var jätte söta! :) och dom blev
glada över att jag fått sommarjobb. Älskar att berätta nyheter för dem, haha.
Nu har vi precis kommit hem därifrån, och jag ska återigen plugga. Har en
svenska inlämning imorgon, så jag har inget val.

Ha en bra kväll, kram på er.

Kommentarer
Postat av: Oscar L

Äh! Sluta vara en låtsas fjortis, att vara bra på att uppdatera är väl inget att vara stolt över.



Stava Huddinge med ett litet h och haninge med ett stort, vilken förolämpning!



"Hellre en fågel i handen än 10 i skogen." Näe, skulle inte tro det va?

2009-05-10 @ 20:35:34
URL: http://sophiespojke.blogg.se/
Postat av: sophie

men gubben då, vad du tar illa upp ;) <3

2009-05-10 @ 20:42:06
URL: http://oscarsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig

din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0